تبلیغات کاندیدا
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

طبق تحقیقات صورت پذیرفته تبلیغات از طریق sms می تواند تا 10% در مثبت کردن آرای مردمی نسبت به یک کاندیدای خاص موفق و تاثیرگذار باشد.

در واقع تبلیغات از طریق پیامک علاوه بر تغییر آرای مردم و داشتن سهمی در افزایش آرا و نظرات باعث تعاملات دوطرفه بیشتر بین مردم و کاندیداها می شود.

طبق آمار مردم پس از دریافت پیامک های تبلیغاتی توجه و عکس العمل بیشتری نسبت به اخبار پیرامون انتخابات نشان می دهند و اخبار و فعل و انفعالات لحظه به لحظه انتخابات را مشتاق تر دنبال می کنند.

در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی، راه اندازی کمپین پیامکی روشی مقرون به صرفه محسوب می شود که در کنار بیان دیدگاه ها و نظرات کاندیدا می توانید به عنوان راهی برای برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان از آن استفاده کنید.

درواقع پیروزی در هرگونه انتخابات سیاسی مسلتزم آن است که شما بتوانید افراد قانع کنید تا به کمپین شما بپیوندند و درنهایت به شما رای دهند. درهرحال برگ برنده شما نسبت به سایر کاندیدا وجه تمایزی است که می توانید از طریق آن مخاطبانی را جلب کنید تا در نهایت منجر به موفقیت و پیروزی شما شود.

در رسانه اجتماعی در انتخابات

1- شخصی سازی پیام ها با استفاده از معرفی نزدیک ترین محل اخذ رای به محل زندگی

2- دعوت به تجمعات و سخنرانی ها

3- اخبار لحظه به لحظه حزب ها و انتخابات ها

4- اطلاعیه های مهم- تشکیل کمپین

5- شعار تبلیغاتی

6- اهداف راهبردی و موردی

7- مشاوره در زمینه فعالیت در شبکه های اجتماعی

شرکت سیمرغ با پیشینه و سابقه فعالیت در زمینه کاندیداتوری و ارسال پیامک تشکیل کمپین کاندیداتورها در انتخابات شورای شهر گرگان در سال 92 ید طولانی در برگزاری هرچه بهتر این تبلیغات را دارد و با بهره گیری از کارشناسان و مشاوران در زمینه  نحوه و انواع ارسال پیامک توانسته در دوره های قبل گام به گام با کاندیداها در جهت رسیدن به اهداف و پیروزی آنها پیش برود.

امیدوارم در این انتخابات مردمی و سرنوشت ساز هم بتوانیم گامی مثبت در جهت رفاه حال مردم خوب و کاندیداهای عزیز برداریم.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

ارسال پیام کوتاه فقط 105 ریالتبلیغات پیامکی...!!؟؟طراحی متن پیامک تبلیغاتیبازاریابی پیامکی Sms-MarketingSms marketing 

 





:: برچسب‌ها: تبلیغات کاندیدا,تبلیغات از طریق smsتبلیغات,sms,آرای مردمی,تبلیغات از طریق پیامک,پیامک,کاندیدا,پیامک های تبلیغاتی,ارتباط دوسویه,ارتباط با مخاطبان,انتخابات,انتخابات سیاسی,محل اخذ رای,شبکه های اجتماعی,ارسال پیامک,انتخابات شورای شهر,انتخابات شورای شهر گرگان,سیمرغ اس ام اس,پیام کوتاه,پیام صوتی,پنل نمایندگی,سامانه پیام کوتاه,سیمرغ,بانک شماره,simorghsms ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: